Із 1 січня 2017 року діють 19 НП(С)БОДС, незабаром ще мають затвердити НП(С)БОДС 136 «Біологічні активи». Одночасно кардинально змінилися План рахунків, порядок його застосування та методологія бухобліку. Тому бюджетні установи не можуть застосовувати раніше затверджені облікову політику, робочий план рахунків та кореспонденцію субрахунків, а отже, повинні затвердити їх у новій редакції
Газета № 134 / 19 липня 2017
Зміст
Тема тижня: Облік у бюджетних установах
Трудові відносини
Облікова політика бюджетної установи: що потрібно врахувати
Не актуальна редакція
Матеріали по темі
-
Аналітичні матеріали
-
Найбільше документів проходить саме через бухгалтерську службу бюджетної установи, що вимагає суворого дотримання строків. У цьому може допомогти графік документообігу бюджетної установи, у якому чітко прописані строки складання документів, перевірки та їх подальшого руху
-
Із 1 січня 2017 року набирають чинності новий План рахунків, Типова кореспонденція та решта нацстандартів. Однак до сих пір Мінфін не провів роз’яснювальну роботу, не видав методрекомендації щодо застосування Плану рахунків. Тож зробимо стислий огляд нововведень
-
Уряд збільшив вартісну межу для списання держмайна за рішенням керівника установи, а також дозволив оприбутковувати необоротні активи, отримані після ліквідації й розбирання списаного майна
-
Для бюджетних установ безоплатне отримання необоротних активів – явище досить звичне. Але їх облік значною мірою залежить від того, що саме отримано та від кого. Для обліку має значення й те, передано й отримано нові необоротні активи чи частково зношені. Про це та інше поговоримо у цій статті.
-
Продовжуючи тему відображення в бюджетному обліку безоплатно отриманих необоротних активів, розгляньмо ситуації з внутрішньовідомчою передачею таких активів й отриманням дарунків і благодійних внесків