Акт наданих послуг отримано із запізненням у наступному періоді. Коли відображати витрати в бухобліку: у періоді отримання послуг або в періоді отримання первинного документа, що підтверджує їх надання? Підхід податківців — у листі ГУ ДФС у м. Києві від 20.11.2015 р. № 17816/10/26-15-15-03-11
Газета № 227 / 3 грудня 2015
Зміст
Коли відображати витрати за первинними документами, отриманими із запізненням
Матеріали по темі
-
Аналітичні матеріали
-
Як виправлення бухгалтерських помилок впливає на податок на прибуток? Які помилки впливають на базу оподаткування?
-
Як у бухгалтерському обліку виправити помилку? Які правила виправлення помилок минулих років? Як правильно скласти бухгалтерську довідку? Чи треба переподавати виправлену (уточнену) фінзвітність?
-
Через неправильне оформлення первинних документів на отримані послуги бухгалтер не визнає витрати. Як правильно оформити проводки за такою операцією в бухгалтерському обліку? Які наслідки в податковому обліку, а саме — з податку на прибуток?
-
Нормативні документи
-
Редакція: 01.01.2015 р.
-
Редакція: 30.09.2015 р.
-
Редакція від 09.08.2013 р.