Агентство організовує рекламну кампанію для клієнта. Для її проведення воно придбаває матеріали, а також подарунки, які безкоштовно роздає споживачам. Як правильно визначити податкові зобов’язання та податковий кредит?
Газета № 168 / 10 вересня 2015
Зміст
Рекламна кампанія для замовника: ПДВ-наслідки в рекламного агентства
Матеріали по темі
-
Аналітичні матеріали
-
Підприємство уклало договір про надання рекламних послуг із резидентом Криму. Чи повинно українське підприємство як отримувач рекламних послуг сплачувати податок на репатріацію? Чи є дохід кримського підприємства доходом із джерела його походження з України?
-
Нині активно проводять рекламні акції й інші заходи рекламного характеру. Зокрема більшість підприємств не уникли маркетингових послуг. А тому на їх бухгалтерів покладається велика відповідальність — правильне документальне оформлення. Які документи потрібно скласти?
-
Підприємство на загальній системі оподаткування до міжнародного дня захисту дітей надало подарунки дітям працівників. Як це відобразити в бухобліку? Чи потрібно нараховувати податкові зобов’язання з ПДВ? Чи потрапляють такі витрати до податкових витрат і чи відноситимуться вони до податкових різниць?
-
Із 29.07.2015 р. у ПКУ внесено чергову порцію змін Законом № 643. З’ясуймо: • податковий кредит — право чи обов’язок; • чи достатньо для підтвердження податкового кредиту податкової накладної, отриманої із ЄРПН; • що означає «365 днів на податковий кредит»; • які штрафи відтермінували, списали, а які ввели, тощо.
-
1 липня 2015 року набрали чинності чергові ПДВшні зміни в ПКУ, пов’язані, зокрема, із порядком формування податкового кредиту й податкових зобов’язань за придбанням товарів/послуг і необоротних активів для їх використання в неоподатковуваних операціях або в операціях, не пов’язаних із госпдіяльністю платника. Тож, як ПДВшникам працювати за новими правилами?
-
Нормативні документи