Підприємство придбало в суб’єкта підприємницької діяльності запасні частини. Такий СПД надав видаткову накладну зі штампом («мокрої» печатки у них немає). Чи дійсною буде видаткова накладна без печатки? Чи можна цією видатковою накладною підтвердити податкові витрати?
Газета № 170 / 9 вересня 2014
Зміст
Експерти коментують
Валютні операції
Податок на прибуток
Єдиний податок
На видатковій накладній підприємця стоїть штамп, а не печатка: чи можна підтвердити витрати
Матеріали по темі
-
Аналітичні матеріали
-
(коментар до п. 1 листа Мінфіну України від 15.02.2013 р. № 31-08410-07/23-357/246, далі — лист № 246)
-
Купуючи товари в населення, суб’єкт господарювання повинен подбати про наявність первинного документа, на підставі якого він міг би відобразити операцію з придбання в обліку. У разі купівлі товарно-матеріальних цінностей у фізособи-непідприємця таким документом може бути Закупівельний акт. Про його складання наразі й поговоримо
-
Ні для кого не секрет, що надання послуг, як і здійснення будь-яких господарських операцій, потребує їх належного документального оформлення. На що слід звернути увагу при оформленні акта наданих послуг? Що варто взяти до уваги під час його складання?
-
На практиці нерідко трапляється, що продавець поставляє товар, не додавши до нього комплект первинних документів (накладні, податкові накладні, товарно-транспортні накладні). За таких обставин покупець має чималі клопоти з тим, як відобразити вартість придбаного товару в бухгалтерському та податковому обліку. Які можливі варіанти вирішення даної проблеми?
-
Наше підприємство (платник податку на прибуток) уклало договір на отримання послуг. Період надання послуг: травень 2013 — грудень 2013 року. Постачальник виставив акт, датований 13.05.2013 р. Чи правомірно це? Чи акт наданих послуг має бути виписаний після фактичного надання послуги й дата на акті повинна стояти не раніше ніж 31.12.2013 р.?
-
Наше підприємство здійснило передоплату за товар. Отримуватиме його директор особисто. Чи потрібно на нього виписувати довіреність?
-
Підкажіть, будь ласка, на яких документах можна ставити факсиміле, а на яких заборонено? І якими нормами чи документами регламентовано використання факсиміле?
-
Чи може підприємство на загальній системі оподаткування придбавати послуги у фізособи-підприємця (група 3 єдиного податку) за відсутності у нього печатки? Чи не знімуть перевіряючі з витрат, мотивуючи відсутністю печатки на первинних документах?
-
Нормативні документи
-
Редакція від 24.07.2014 р.
-
Редакція від 01.01.2014 р.
-
Редакція від 24.07.2014 р.