Консультують спеціалісти Міндоходів

Чи потрібно інформувати податкову інспекцію про те, що праця найманих осіб не використовується

Чи необхідно роботодавцю інформувати податкову інспекцію про те, що не використовується праця фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту)?

ВІДПОВІДЬ: Відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 р. № 2464-VI (далі — Закон № 2464), не передбачено обов’язкового інформування органів доходів і зборів юридичними особами про те, що вони не використовують праці фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством.

Не містить такої вимоги й Порядок формування страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затверджений наказом Міндоходів України від 09.09.2013 р. № 454.

Отже, роботодавець не зобов’язаний інформувати органи доходів і зборів про те, що підприємство не використовує працю найманих осіб.

ДПІ в Печерському районі ГУ Міндоходів у м. Києві