Газета «Інтерактивна бухгалтерія»

  • slidebg
    «Інтерактивна бухгалтерія» — ми ПЕРШІ зі свіжими змінами!
    щоденна газета, база аналітичних матеріалів, нормативні документи, корисні функції
    для бухгалтерів та керівників
    .
Тариф
Газета+
99 грн
за 1 місяць
199 грн
за 1 місяць
Тариф
Преміум
399 грн
за 1 місяць
Тариф
Преміум+
799 грн
за 1 місяць
Бухгалтерська електронна газета
З питань передплати звертайтеся за:
тел.: (044) 392 3202
Електронна адреса: subscription@interbuh.com.ua
ПЕРЕДПЛАТНИЙ ІНДЕКС: 68131
у каталозі ДП «Преса»
Додаток № 21-1 — вівторок, 28 травня 2013
Пенсійне забезпечення
У продовження теми пенсійного забезпечення ми розглянемо питання, що стосуються дострокового виходу на пенсію. Із цього приводу виникає чимало запитань. Тож відповімо на найпоширеніші з них
Я працював у шкідливих умовах на роботах, включених до Списку № 2, п’ять років. Чи маю право на зниження пенсійного віку?
ВІДПОВІДЬ: Ні, зниження пенсійного віку чоловікам за п’ять років роботи на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, зайнятість у яких — повний робочий день, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах (за Списком № 2), законодавством не передбачено.
Бюджет
Схоже на те, що проанонсована у 2012 році система дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство» цьогоріч стане реальністю для деяких бюджетних установ. Так, госпрозрахункові підприємства вже тривалий час користуються таким сервісом як «Клієнт — Банк», що надає чимало переваг, значно економить час. Коментований наказ став одним із фінальних акордів у впровадженні системи «Клієнт казначейства — Казначейство», оскільки законодавчо закріпив можливість її застосування та визначив нові терміни й організацію роботи.
Хоча це й відомчий документ, який не має статусу нормативно-правового акта, але він зачіпає інтереси усіх бюджетних установ і підприємств, що отримують бюджетні кошти. Поява цього нормативу зумовлена передусім тим, що з 1 січня 2013 р. запрацювала нова редакція економічної класифікації видатків, а також з оновленням деяких нормативно-правових актів, зокрема щодо касового обслуговування державних і місцевих бюджетів, реєстрації зобов’язань. Не останню роль відіграло й те, що в різних регіонах і рівнях органів Державної казначейської служби України (далі – Казначейство) часто по-різному тлумачили Методичні рекомендації щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов’язань, які надаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів на стадії реєстрації зобов’язань та оплати рахунків, затверджені наказом Держказначейства України від 14.09.2010 р. № 330 (далі – Методрекомендації № 330), що діяли раніше. Озвучимо, на які моменти варто звернути увагу в нових Методрекомендаціях № 68.
 
 
 
 
 

ПІДПИШІТЬСЯ НА РОЗСИЛКУ
і щодня (у робочі дні) отримуйте підбірку свіжої аналітики та новин!


Приготуйся до змін! Докладніше