Підприємство на єдиному податку (група 3) вирішило здати в оперативну оренду приміщення. Чи має право юрособа-єдинник здавати майно в оренду, не порушуючи умови перебування на спрощеній системі оподаткування?...
Сьогодні поговоримо про наслідки отримання в оренду платником податку на прибуток автомобіля від фізособи-непідприємця: якою має бути орендна плата; як обкладати ПДФО; чи утримувати військовий збір; чи оформлювати акт наданих послуг оренди та про інші цікаві нюанси...
Що передбачити в договорі для зарахування вартості поліпшень/ремонтів у рахунок орендної плати? Як орендареві та орендодавцю показати їх у бухобліку? Що з ПДВ? Чи є різниці з податку на прибуток?...
Підприємство на загальній системі оподаткування орендує приміщення. Для економії коштів із опалення було прийнято рішення придбати котел на пелетах. Оплата здійснювалася за рахунок орендаря. По закінченню оренди котел передається орендодавцю разом із приміщенням. Як підприємству-орендарю відобразити ці операції в бухгалтерському та податковому обліку?...
Ситуація, коли підприємство не володіє власним автомобілем, але для окремих цілей бере автомобіль у позичку, — доволі поширена на практиці. Зазвичай позичкодавцем є фізична особа (працівник підприємства чи стороння фізособа). Які наслідки в податковому та бухгалтерському обліку створює договір позички автомобіля у фізичної особи?...
Після закінчення договору оренди орендар повертає відремонтований та поліпшений об’єкт. Орендодавець не компенсує орендарю вартість проведених поліпшень, ремонту. Чи виникають у орендодавця податкові наслідки такої операції? Чи потрібно збільшувати дохід на вартість ремонтів, поліпшень?...
Підприємство здає в оренду офіси. Згідно з умовами договору оренди, орендодавець забезпечує охорону приміщень. Для цього підприємство уклало договір з охоронним підприємством. Як у бухгалтерському обліку орендодавця відобразити витрати на охорону приміщень, зданих в оренду, якщо орендар окремо не компенсує таких витрат?...
Підприємство бере в оренду земельну ділянку. Договір оренди нотаріально засвідчують. До яких витрат віднести затрати на нотаріуса: адміністративним або іншим операційним? Як обліковувати держмито?...
Що потрібно передбачити в договорі оренди, для того щоб проводити ремонт орендованих основних засобів? Як документально оформити зарахування витрат на ремонт у рахунок орендних платежів? Які наслідки ремонту в рахунок орендної плати в податковому та бухгалтерському обліку матиме?...
Підприємство планує виробництво продукції. Для майбутнього виробництва взяло в оренду приміщення, у яких зараз відбувається монтаж виробничого обладнання. До яких витрат у бухгалтерському та податковому обліку відносити витрати на оренду приміщення?...