-
Чи потрібно інвентаризувати передану, а також отриману в оренду нерухомість? Якщо так, як часто проводити інвентаризацію? Як відображати інвентаризацію нерухомості в оренді?...
-
Чи можна для проведення інвентаризації затвердити склад інвентаризаційної комісії з однієї особи, якщо у штаті підприємства лише один працівник — керівник?...
-
Чи треба списувати повністю замортизований основний засіб? Чи обов’язково дооцінювати його? Чи подовжувати строк корисного використання? Який ризик, якщо строк не подовжити, але використовувати об’єкт...
-
Сьогодні ми розповіли, що таке пересортиця, як її зарахувати в бухобліку й відобразити в податковому обліку підприємства...
-
Сьогодні ми розповімо про інвентаризацію коштів на рахунках у банках...
-
Усе на підприємстві хоча б раз на рік треба інвентаризувати. Не виняток і каса підприємства. З’ясуймо, які особливості інвентаризації готівки в касі підприємства...
-
Інвентаризація основних засобів — один із найвідповідальніших етапів роботи інвентаризаційної комісії. У матеріалі ми ознайомимося із головними організаційними моментами інвентаризації основних засобів і обліком виявлених розбіжностей...
-
Якими документами оформлюють інвентаризацію нематеріальних активів? Як в обліку відобразити лишки та нестачі нематеріальних активів? Які податкові наслідки? Чи буде ПДВ під час списання нематактиву?...
-
Під час інвентаризації витрат майбутніх періодів здебільшого згадують про витрати, пов’язані з передплатою періодичних видань. А резерви та забезпечення асоціюються з резервом на оплату відпусток. Це справді найпоширеніші випадки. Ми деталізуємо бачення цих понять і розкриємо нюанси їх інвентаризації...
-
Про особливості проведення інвентаризації незавершеного виробництва та незавершених капітальних інвестицій, відображення її результатів в обліку читайте в нашій статті...
-
Яка відповідальність передбачена законодавством за непроведення обов’язкових інвентаризацій на підприємстві? Хто й кого штрафує за таке правопорушення? Що загрожує за відмову провести інвентаризацію на вимогу контролюючих органів?...
-
Як створюють інвентаризаційну та робочі комісії, як правильно організувати процедуру інвентаризації, яких правил варто дотримуватися під час інвентаризації та як оформлюють результати інвентаризації...
-
Інвентаризація запасів є дещо складнішим процесом, аніж інвентаризація основних засобів. А все тому, що для визначення фактичної кількості запасів потрібно належним чином їх виміряти, зважити, перевірити, чи відповідають вони критеріям визнання активом тощо. І це в умовах постійного переміщення запасів зі складу. Після таких процедур результати перевірки слі...
-
Які правила оформлення інвентаризаційних документів? Коли складати описи, а коли акти інвентаризації? Які форми використовувати? Чи можна брати форми для бюджетників? Коли оформлювати звіряльні відомості та протокол?...
-
21 жовтня 2019
Матеріал у відкритому доступі
Сьогодні ми розглянули, як обліковувати виявлені під час інвентаризації надлишки основних засобів, щодо яких відсутні документи на придбання...
-
23 жовтня 2018
Матеріал у відкритому доступі
До вашої уваги — проект Положення про порядок проведення інвентаризації, який можна взяти за основу для складання аналогічного документа на власному підприємстві...
-
Як в обліку відобразити втрати в межах норм природного убутку та понад норми? ПДВ-наслідки від списання запасів у межах норм і понад норми природного убутку. Чи є різниці з податку на прибуток?...
-
У матеріалі розповімо про надлишки товарно-матеріальних цінностей (далі — ТМЦ). Знайти давно загублені цінності — завжди втіха, але, переводячи це в бухгалтерську площину, потрібно знати, як цю знахідку показати в обліку. Також з’ясуймо, які податкові наслідки матиме така операція...
-
Проведення річної інвентаризації наразі є актуальною темою для кожного бухгалтера. У зв’язку із цим зосередимося на 10 основних моментах, які потребують уваги бухгалтерів для ефективного проведення річної інвентаризації...
-
Чи включається до складу доходу юрособи-єдинника вартість надлишків товарів, виявлених за результатами інвентаризації?...
-
Під час проведення інвентаризації перед складанням фінзвітності було виявлено, що вартість верстату (обліковується у складі основних засобів) явно не відповідає його справедливій вартості. Чи обов’язково проводити уцінку? Якщо так, які наслідки в бухгалтерському та податковому обліку? До цього дооцінок й уцінок не проводили....