Книга знань: Жива бухгалтерська книга

  • slidebg
    «Інтерактивна бухгалтерія» — ми ПЕРШІ зі свіжими змінами!
    щоденна газета, база аналітичних матеріалів, нормативні документи, корисні функції
    для бухгалтерів та керівників
    .
Тариф
Газета+
99 грн
за 1 місяць
199 грн
за 1 місяць
Тариф
Преміум
399 грн
за 1 місяць
Тариф
Преміум+
799 грн
за 1 місяць

Рубрикатор

Жива бухгалтерська книга

Відображення в 2 колонки
  • 27 лютого 2017
    Як обліковувати в бухгалтерському та податковому обліку касовий апарат у разі введення його в експлуатацію, куди списувати витрати, понесені під час його використання? Про все це ми й розповімо в нашому матеріалі...
  • 30 грудня 2016
    Підприємство на загальній системі оподаткування орендує приміщення. Для економії коштів із опалення було прийнято рішення придбати котел на пелетах. Оплата здійснювалася за рахунок орендаря. По закінченню оренди котел передається орендодавцю разом із приміщенням. Як підприємству-орендарю відобразити ці операції в бухгалтерському та податковому обліку?...
  • 30 грудня 2016
    Питання доцільності чи недоцільності розкриття інформації щодо виправлення помилок, які мали місце в попередніх періодах, у примітках до фінансових звітів інколи постає перед бухгалтером. Відповідь на нього кожен обліковець має зробити самостійно. Але підказки варто взяти з нашого коментаря...
  • 27 грудня 2016
    Підприємство (платник податку на прибуток і ПДВ) через періодичне відключення світла придбало декілька джерел безперебійного живлення для комп’ютерів: одне — для директора, друге — для бухгалтера, третє — для відділу продажу. Як показати таке придбання в обліку? У якій групі їх обліковувати?...
  • 20 грудня 2016
    Як виправляються помилки різних періодів; який спосіб обрати; як скласти бухдовідку; чи потрібно оприлюднювати повторно фінансову звітність, у якій виявили неточність, — про це та інше читайте далі…...
  • 9 грудня 2016
    Для будівництва складських приміщень і на поповнення обігових коштів підприємство взяло кредит у банку. Частина процентів за кредитом збільшила вартість об’єктів як капіталізовані фінансові витрати, а інша частина — потрапила напряму до витрат періоду. Як правильно відображати фінансові витрати в обліку? Яка сума процентів має збільшити вартість складських п...
  • 16 листопада 2016
    Які особливості проведення інвентаризації незавершеного виробництва та незавершених капітальних інвестицій та як правильно відобразити її результати в бухобліку?...
  • 15 листопада 2016
    Чи слід інвентаризувати передану в оренду, а також отриману в оренду нерухомість? Якщо так, як часто її проводити? У який спосіб відображати цю інвентаризацію приміщень?...
  • 3 листопада 2016
    Сьогодні нематактивами володіє чи розпоряджається майже кожне підприємство. Тож розгляньмо порядок їх інвентаризації, а також порядок відображення результатів інвентаризації нематактивів у бухгалтерському та податковому обліку...
  • 3 листопада 2016
    Під час інвентаризації витрат майбутніх періодів здебільшого згадують про витрати, пов’язані з передплатою періодичних видань. А резерви та забезпечення асоціюються з резервом на оплату відпусток. Це справді найпоширеніші випадки. Однак ми спробуємо трохи розширити бачення цих понять і розкрити нюанси проведення інвентаризації...
  • 2 листопада 2016
    У матеріалі розповімо про надлишки товарно-матеріальних цінностей (далі — ТМЦ). Знайти давно загублені цінності — завжди втіха, але, переводячи це в бухгалтерську площину, потрібно знати, як цю знахідку показати в обліку. Також з’ясуймо, які податкові наслідки матиме така операція...
  • 2 листопада 2016
    Доволі часто за результатами інвентаризації виявляють розбіжності між даними бухгалтерського обліку та фактичною наявністю цінностей. Такі розбіжності називають інвентаризаційними різницями. Розгляньмо, як обліковувати пересортицю у випадках, коли нестач більше, аніж залишків, і навпаки...
  • 2 листопада 2016
    Інвентаризація запасів є дещо складнішим процесом, аніж інвентаризація основних засобів. А все тому, що для визначення фактичної кількості запасів потрібно належним чином їх виміряти, зважити, перевірити, чи відповідають вони критеріям визнання активом тощо. І це в умовах постійного переміщення запасів зі складу. Після таких процедур результати перевірки слі...
  • 1 листопада 2016
    Інвентаризація основних засобів — один із найвідповідальніших етапів роботи інвентаризаційної комісії. У матеріалі ми ознайомимося із головними організаційними моментами інвентаризації основних засобів і обліком виявлених розбіжностей...
  • 1 листопада 2016
    Інвентаризувати потрібно не лише ТМЦ, але й кошти. І якщо з інвентаризацією готівки все більш-менш зрозуміло, то про інвентаризацію коштів на рахунках у банках бухгалтери інколи забувають. У цьому матеріалі ми розповімо про інвентаризацію коштів на рахунках у банках...
  • 1 листопада 2016
    Усе на підприємстві хоча б раз на рік слід інвентаризувати. Не є винятком і каса підприємства. Тож з’ясуймо, які особливості інвентаризації готівки в касі підприємства...
  • 31 жовтня 2016
    У штаті підприємства один працівник — керівник. Чи можна для проведення інвентаризації затвердити склад інвентаризаційної комісії з однієї особи?...
  • 24 жовтня 2016
    Чи потрібно списувати основні засоби, які обліковуються в зоні АТО? Як провести зменшення їх корисності? Детальніше читайте в коментарі до листа Мінфіну від 29.06.2016 р. № 31-11410-07-10/18732...
  • 20 жовтня 2016
    На практиці трапляються ситуації, коли працівник, перебуваючи в закордонному відрядженні, у банкоматі отримав необхідну суму готівки в інвалюті, але кошти з карткового рахунка не були списані. Списання відбулося на декілька днів пізніше (дані зазначені у виписці по рахунку). Тобто фактично банк видав інвалюту «авансом». У такому випадку виникає запитання: як...
  • 19 жовтня 2016
    У банк, у якому підприємство обслуговується, увели тимчасову адміністрацію. На рахунках, як у національній валюті, так і в іноземній, на жаль, лишилися значні суми коштів. Як показувати в обліку такі кошти? Чи потрібно створювати під них резерв сумнівних боргів? Коли можна списати таку заборгованість? Які документи підтвердять, що заборгованість стала безнад...
  • 12 серпня 2016
    Підприємство з метою оподаткування коригує фінрезультат на податкові різниці з р. III ПКУ (дохід за 2015 рік — понад 20 млн грн). Усі основні засоби амортизуємо прямолінійним методом. Чи виникатимуть у такому разі амортизаційні різниці?...
  • 10 серпня 2016
    Ситуація, коли підприємство не володіє власним автомобілем, але для окремих цілей бере автомобіль у позичку, — доволі поширена на практиці. Зазвичай позичкодавцем є фізична особа (працівник підприємства чи стороння фізособа). Які наслідки в податковому та бухгалтерському обліку створює договір позички автомобіля у фізичної особи?...
  • 9 серпня 2016
    Забезпечити себе транспортом підприємство може в різні способи: придбати, узяти у фінлізинг, позичку, оренду тощо. Які наслідки отримання в оренду платником податку на прибуток автомобіля від фізособи-непідприємця? Якою має бути орендна плата? Як обкладати ПДФО? Чи утримувати військовий збір? Чи оформлювати акт наданих послуг оренди?...
  • 21 липня 2016
    Під час списання безнадійної заборгованості важливо взяти до уваги все: це грошова чи товарна заборгованість, чи передбачено для неї створення резерву сумнівних боргів, яка дата списання безнадійної дебіторки тощо. Без з’ясування цих нюансів правильно списати безнадійну дебіторську заборгованість навряд чи вдасться…...
  • 15 липня 2016
    Підприємство отримало безоплатно автомобіль від засновника. Як правильно відобразити в обліку факт такого безоплатного отримання основного засобу?...
  • 13 липня 2016
    Банк відкриває підприємству на місяць короткострокову кредитну лінію для поточних платежів. Як правильно оформити в бухгалтерському обліку? Як показати плату за користування овердрафтом у податковому обліку?...

ПІДПИШІТЬСЯ НА РОЗСИЛКУ
і щодня (у робочі дні) отримуйте підбірку свіжої аналітики та новин!