Жива бухгалтерська книга

Жива бухгалтерська книга — це електронний підручник із бухгалтерського обліку, який підтримується в актуальному стані. Розділи книги щодня поповнюються свіжою інформацією й оновлюються відразу після внесення змін у нормативні документи. У підручнику є вся інформація, потрібна для навчання молодих бухгалтерів — від теорії бухобліку до специфіки обліку операцій в окремих галузях народного господарства. Унікальність «Живої бухгалтерської книги» полягає в тому, що в ній ми розглядаємо всі операції через призму трьох сфер: права, бухгалтерського обліку й оподаткування. Такого немає в жодному вітчизняному підручнику!

Рубрикатор

Жива бухгалтерська книга

Відображення в 2 колонки
  • 3 листопада 2016
    Сьогодні нематактивами володіє чи розпоряджається майже кожне підприємство. Тож розгляньмо порядок їх інвентаризації, а також порядок відображення результатів інвентаризації нематактивів у бухгалтерському та податковому обліку...
  • 3 листопада 2016
    Під час інвентаризації витрат майбутніх періодів здебільшого згадують про витрати, пов’язані з передплатою періодичних видань. А резерви та забезпечення асоціюються з резервом на оплату відпусток. Це справді найпоширеніші випадки. Однак ми спробуємо трохи розширити бачення цих понять і розкрити нюанси проведення інвентаризації...
  • 2 листопада 2016
    У матеріалі розповімо про надлишки товарно-матеріальних цінностей (далі — ТМЦ). Знайти давно загублені цінності — завжди втіха, але, переводячи це в бухгалтерську площину, потрібно знати, як цю знахідку показати в обліку. Також з’ясуймо, які податкові наслідки матиме така операція...
  • 2 листопада 2016
    Доволі часто за результатами інвентаризації виявляють розбіжності між даними бухгалтерського обліку та фактичною наявністю цінностей. Такі розбіжності називають інвентаризаційними різницями. Розгляньмо, як обліковувати пересортицю у випадках, коли нестач більше, аніж залишків, і навпаки...
  • 2 листопада 2016
    Інвентаризація запасів є дещо складнішим процесом, аніж інвентаризація основних засобів. А все тому, що для визначення фактичної кількості запасів потрібно належним чином їх виміряти, зважити, перевірити, чи відповідають вони критеріям визнання активом тощо. І це в умовах постійного переміщення запасів зі складу. Після таких процедур результати перевірки слі...
  • 1 листопада 2016
    Інвентаризація основних засобів — один із найвідповідальніших етапів роботи інвентаризаційної комісії. У матеріалі ми ознайомимося із головними організаційними моментами інвентаризації основних засобів і обліком виявлених розбіжностей...
  • 1 листопада 2016
    Інвентаризувати потрібно не лише ТМЦ, але й кошти. І якщо з інвентаризацією готівки все більш-менш зрозуміло, то про інвентаризацію коштів на рахунках у банках бухгалтери інколи забувають. У цьому матеріалі ми розповімо про інвентаризацію коштів на рахунках у банках...
  • 1 листопада 2016
    Усе на підприємстві хоча б раз на рік слід інвентаризувати. Не є винятком і каса підприємства. Тож з’ясуймо, які особливості інвентаризації готівки в касі підприємства...
  • 31 жовтня 2016
    У штаті підприємства один працівник — керівник. Чи можна для проведення інвентаризації затвердити склад інвентаризаційної комісії з однієї особи?...
  • 24 жовтня 2016
    Чи потрібно списувати основні засоби, які обліковуються в зоні АТО? Як провести зменшення їх корисності? Детальніше читайте в коментарі до листа Мінфіну від 29.06.2016 р. № 31-11410-07-10/18732...
  • 21 жовтня 2016
    Доволі часто після закордонних відряджень у наших працівників лишається інвалюта. Чи можна не здавати в банк таку інвалюту? Скільки днів є для її повернення до банку? Як діяти, якщо працівник їде у відрядження після того, як сплив строк здачі валюти в банк: здати валюту, а потім знову зняти, чи не здавати взагалі?...
  • 20 жовтня 2016
    На практиці трапляються ситуації, коли працівник, перебуваючи в закордонному відрядженні, у банкоматі отримав необхідну суму готівки в інвалюті, але кошти з карткового рахунка не були списані. Списання відбулося на декілька днів пізніше (дані зазначені у виписці по рахунку). Тобто фактично банк видав інвалюту «авансом». У такому випадку виникає запитання: як...
  • 19 жовтня 2016
    У банк, у якому підприємство обслуговується, увели тимчасову адміністрацію. На рахунках, як у національній валюті, так і в іноземній, на жаль, лишилися значні суми коштів. Як показувати в обліку такі кошти? Чи потрібно створювати під них резерв сумнівних боргів? Коли можна списати таку заборгованість? Які документи підтвердять, що заборгованість стала безнад...
  • 25 серпня 2016
    Отримання поворотної фінансової допомоги та її повернення жодних доходів і витрат не створюють. При неповерненні такої ПФД потрібно буде належним чином відобразити дохід, а платникам єдиного податку — визнати дохід. Отож, розгляньмо, як отримувач поворотної фінансової допомоги повинен відобразити в обліку таку ПФД...
  • 23 серпня 2016
    Якщо підприємство надає ПФД, то слід потурбуватися про податково-облікові наслідки. Тут важливо: хто кому надає допомогу та чи вчасно вона повертається. Розгляньмо ситуацію, коли одне підприємство надає поворотну фінансову допомогу іншому підприємству. Зокрема з’ясуймо, як відобразиться в обліку сума наданої ПФД і які податкові наслідки матиме ця ситуація...
  • 23 серпня 2016
    Отримання поворотної фінансової допомоги та її повернення жодних доходів і витрат не створює. При неповерненні такої ПФД потрібно буде належним чином відобразити дохід, а платникам єдиного податку — визнати дохід. Отож розгляньмо, як отримувач поворотної фінансової допомоги повинен відобразити в обліку таку ПФД...
  • 12 серпня 2016
    Підприємство з метою оподаткування коригує фінрезультат на податкові різниці з р. III ПКУ (дохід за 2015 рік — понад 20 млн грн). Усі основні засоби амортизуємо прямолінійним методом. Чи виникатимуть у такому разі амортизаційні різниці?...
  • 10 серпня 2016
    Ситуація, коли підприємство не володіє власним автомобілем, але для окремих цілей бере автомобіль у позичку, — доволі поширена на практиці. Зазвичай позичкодавцем є фізична особа (працівник підприємства чи стороння фізособа). Які наслідки в податковому та бухгалтерському обліку створює договір позички автомобіля у фізичної особи?...
  • 9 серпня 2016
    Забезпечити себе транспортом підприємство може в різні способи: придбати, узяти у фінлізинг, позичку, оренду тощо. Які наслідки отримання в оренду платником податку на прибуток автомобіля від фізособи-непідприємця? Якою має бути орендна плата? Як обкладати ПДФО? Чи утримувати військовий збір? Чи оформлювати акт наданих послуг оренди?...
  • 21 липня 2016
    Під час списання безнадійної заборгованості важливо взяти до уваги все: це грошова чи товарна заборгованість, чи передбачено для неї створення резерву сумнівних боргів, яка дата списання безнадійної дебіторки тощо. Без з’ясування цих нюансів правильно списати безнадійну дебіторську заборгованість навряд чи вдасться…...
  • 15 липня 2016
    У підприємства є непогашена кредиторська заборгованість за поставленими товарами. У зв’язку із цим контрагент подав до суду позов із проханням стягнути суму боргу й штрафні санкції. Суд виніс рішення на користь цього контрагента. Згідно із цим рішенням, підприємство зобов’язане виплатити йому, окрім суми основного боргу за договором, іще й штрафи, пеню й ком...
  • 15 липня 2016
    Підприємство отримало безоплатно автомобіль від засновника. Як правильно відобразити в обліку факт такого безоплатного отримання основного засобу?...
  • 13 липня 2016
    Банк відкриває підприємству на місяць короткострокову кредитну лінію для поточних платежів. Як правильно оформити в бухгалтерському обліку? Як показати плату за користування овердрафтом у податковому обліку?...
  • 13 липня 2016
    Під час установлення телефона в нетелефонізованому до цього приміщенні, окрім вартості самого телефонного апарата, підприємству доведеться понести ще й низку додаткових витрат. Це і плата за підключення до мережі місцевого телефонного зв’язку, і плата за отримання телефонного номера. Як показати ці витрати в податковому та бухгалтерському обліку? ...
  • 29 червня 2016
    Як у разі ДТП у бухгалтерському обліку відобразити отримання та використання страхового відшкодування? Які наслідки в частині податку на прибуток і чи буде податковий кредит із ПДВ під час придбання ремонтних послуг у СТО?...
  • 6 червня 2016
    Які наслідки спливу строку позовної давності для надавача ПФД, а також правила списання безнадійної заборгованості в бухгалтерському обліку та хто сплачує податок на доходи в разі надання ПФД фізособі-працівнику?...

ПІДПИШІТЬСЯ НА РОЗСИЛКУ
і щодня (у робочі дні) отримуйте підбірку свіжої аналітики та новин!