Як у бухгалтерському обліку виправити помилку? Які правила виправлення помилок минулих років? Як правильно скласти бухгалтерську довідку? Чи треба переподавати виправлену (уточнену) фінзвітність?...
У бухгалтерському обліку ремонт орендованого автомобіля до 01.01.2015 р. у сумі понад ліміту 10% відносився, як і в податковому обліку, на субрахунок 105. Чи необхідно в 2015 році залишкову вартість недоамортизованих ремонтів/поліпшень перенести з рахунка 105 на рахунок 117? Або ж була помилка, як її виправити?...
Починаючи з 01.01.2016 р. для єдинників групи 3 скоротили обсяг річного доходу, який надає право для перебування на спрощеній системі оподаткування з 20 до 5 млн грн. Чи мають право єдинники з обсягом доходу за 2015 рік понад 5 млн грн продовжувати перебувати на спрощеній системі оподаткування?...
Після отримання фінансування від Фонду соцстраху бухгалтер підприємства знайшов помилку. Так з’ясувалося, що до заяви-розрахунку включено помилково нараховану зайву суму допомоги по тимчасовій непрацездатності. Як діяти бухгалтеру в такій ситуації? ...
У наказі про облікову політику підприємства зазначено, що до малоцінних необоротних матеріальних активів належать необоротні активи вартістю не більше ніж 2500 грн. На них нараховується знос у розмірі 100% у місяці введення об’єкта в експлуатацію. У минулому році ми провели дооцінку деяких таких активів. Чи мали ми на це право? Якщо ні, тоді як виправити пом...
ПІДПИШІТЬСЯ НА РОЗСИЛКУ
і щодня (у робочі дні) отримуйте підбірку свіжої аналітики та новин!