Затверджена належним чином облікова політика забезпечує достовірність фінансової звітності. Тому акцентуймо увагу на основних нюансах, які потрібно прописати в обліковій політиці бюджетної установи, а також яку аналітику треба забезпечити, щоб безпроблемно заповнити форму № 5-дс «Примітки до річної фінансової звітності»...
Із 04.09.2015 р. до НП(С)БОДС 123 «Запаси» було внесено зміни. Також були відкориговані й Методрекомендації з обліку запасів. Розгляньмо, як змінилися правила обліку окремих видів запасів....
Мінфін продовжує вдосконалювати нормативно-правові акти, що визначають правила бухобліку в бюджетників, виправляючи недоліки та прогалини, що проявилися під час практичного застосування НП(С)БОДС. Розглянемо, як змінилися методичні підходи до бухобліку основних засобів і нематеріальних активів...
Методрекомендації з обліку запасів не передбачають, як урахувати транспортно-заготівельні витрати під час придбання чи списання МШП. Тому розглянемо на конкретному прикладі, як бути в цьому випадку...
У продовження теми вибуття запасів зупинімося на методі ідентифікованої собівартості й методі собівартості перших за часом надходження запасів (ФІФО), розглянувши їх на конкретних прикладах...
Інвентаризацію в бюджетних установах проводить інвентаризаційна комісія. Але трапляються ситуації, коли члени комісії не можуть брати участь в інвентаризації. Розповімо, як має за таких обставин діяти керівник установи....
У поточному році триває процес реорганізації центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів. І часто постає питання про те, яку звітність потрібно складати в разі припинення діяльності бюджетної установи. Розберімося разом…...
ПІДПИШІТЬСЯ НА РОЗСИЛКУ
і щодня (у робочі дні) отримуйте підбірку свіжої аналітики та новин!