Зробити інвентаризацію практично неможливо. Адже наразі небезпечно перебувати на місці виробничих цехів, є ризики для життя людей. Чи можна почати вести діяльність фірми із чистого аркуша, а по закінченню війни, коли можна буде повернутися на підприємство, зафіксувати те, що вціліло, і тоді звітувати за попередні періоди? Зараз немає бухобліку, який вели до війни, і немає з чого звітувати. Заяву в податкову про втрату первинних документів краще подавати через електронний кабінет у вигляді довільного повідомлення? Чи є подібні зразки? Чи потрібно підкріплювати фото й відео? Як діяти з поданням звітів, якщо підприємство не встигло здати фінзвітність за 2021 рік? Як почати подавати декларації з податку прибуток за І квартал та півріччя 2022 року, якщо немає документів?